fredag 23 december 2011

God Jul Smulan! ♥

Min Frank har ju fått en beundrare i Smulan. Hon lyssnar med stora ögon (öron) när Frank jamar på film och jag är ännu inte så orolig för kattkurrensen, men när jag börjar se henne utanför fönstret då kommer jag kanske bli lite sotis! ;)


Vad sa du frugan? Har jag en beundrarinna? *kuurrrrrrrrrrrr*


Men man måste ju så klart få flörta lite även om man är gift, själv tycker jag ju att Kjelle Bus är rasande söt och Gustav och Frasse är stiliga katter, men det vet inte Frank att jag tycker. Lite hemlisar måste man ju få ha! ;)

Här kommer en sista jam-film till dig Smulan!

1 kommentar:

  1. Men, men... *röd om nosen*
    OJ, dumma matte!!! Hon och husse har haft så mycket annat för sig och mattes dator har varit avstängd :(
    Så först idag fick jag höra din ljuva stämma. Matte fick spela den 3 gånger!!! OM bilden hon tog blir bra får ni se "oss" i hennes blogg imorrn *rodnar igen*

    =^.^=

    Nosbuff

    SvaraRadera